Uvod
Program SVera podržava rad sa elektronskom fiskalizacijom kroz dva povezana modula BackOffice modul koji je zapravo ERP rešenje, kao i SVera Pos modula koji je namenjen isključivo za izdavanje računa i ima minimalan skup funkcionalnosti koji je neophodan da bi modul mogao samostalno da funkcioniše u ovom domenu. Modul SVera POS ne može funkcionisati nezavisno od Backoffice modula.
Preporuka je da se prilikom manjeg obima poslovanja fiskalni računi kreiraju i fiskalizuju kroz odgovarajuću funkcionalnost backoffice modula (npr. do 20 fiskalnih računa dnevno: auto i ostali servisi, manje prodavnice tehničke robe, antikvarnice, prodavnice nameštaja ) dok se za intenzivnije načine prodaje (marketi, knjižare, pekare itd...) koristi SVera POS modul koji je prilagođen funkcijama za intenzivnije izdavanje računa.
Napomena: Ukoliko postoji izdavanje avansnih računa tj. koriste se funkcionalnosti Naprednog ESIR-a kako je to specificirano u tehničkoj dokumentaciji poreske onda se izdavanje i fiskalizacija računa radi isključivo kroz Backoffice modul.
Program SVera podržava rad sa perifernim uređajima (npr. barkod čitač, fioka za novac, vaga, termalni, matrični, laserski štampač…) koji se povezuju preko odgovarajućih USB ili serijskih portova odnosno preko mrežnih protokola, i na taj način ne ometaju komunikaciju sa odgovarajućim procesorom fiskalnih računa (LPFR ili VPFR).