Magacioner – pod ovim pojmom se podrazmeva rola u programu a ne samo lice tj korisnik. Npr rola magacioner je najčešće zaista dodeljena korisniku u programu koji je i fizički zadužen za rad u magacinu ali isto tako može biti pridružena npr korisniku iz službe organizacije, robnog knjigovodstva itd.
Potvrda dokumenta – podrazumeva se samo potvrda dokumenta od strane korisnika gde je jedina promena koja se desi u bazi podataka promena statusa tog dokumenta tj konkretno promena polja status_mag. Isto je vidljivo na svim listama. Sem ove promene nema nikavih drugih tragova ove akcije u bazi podataka.
Potvrda dokumenta – knjiži robno. – U ovoj situaciji se pored polja status_mag na dokumentu ažurira u status_robno i posledica ove akcije su promene nad robnim evidencijama u bazi podataka (lager i magacinska kartica)
Knjiženje dokumenta – finansijsko knjiženje – Ovo je konačni status za dokumente gde se menja polje status na dokumentu a posledice su kreiranje finansijskog naloga kao i kreiranje poreskih evidencija.